ehrnst Skrevet Juni 8, 2011 Skrevet Juni 8, 2011 Hei Ingen som sitter på tegning av hvordan man lager verktøy for å bytte disse? Jeg tok ned bakstillinga i kveld, men sist brukte jeg stikksag osv, drittjobb
winchester Skrevet Juni 8, 2011 Skrevet Juni 8, 2011 Hva med måten Yngvejos byttet på sin E34? Senk traversen på ene siden, sett en pipe (om den passer) eller en skive med en større pipe oppå som presser på ringen, så jekker du traversen opp igjen. Det samme gjør du når den nye skal monteres. Har ikke prøvd denne metoden selv, men skal snart bytte foringene på E30'en til broren min, så skal definitivt testes da, for med den metoden bruker man jo bare en 30 minutter på begge foringene samlet. Min tegning på foringer generelt har vært slik:
Rakvaag Racing Skrevet Juni 8, 2011 Skrevet Juni 8, 2011 Jeg har brukt ett rør og som har samme diameter som foringen, kappet et spor utav denn så jeg får denn over traversen når jeg har senket den og så jekket traversn oppigjen samtidig som jeg har varmet på utsiden av traversen.
ehrnst Skrevet Juni 8, 2011 Forfatter Skrevet Juni 8, 2011 riktig....men nå er hele bakstillinga nede da:)
Rakvaag Racing Skrevet Juni 9, 2011 Skrevet Juni 9, 2011 Da er det enten og få det i en presse eller brenne di ut
Jan S Skrevet Juni 9, 2011 Skrevet Juni 9, 2011 Hør om du kan få låne verktøyet over helga hos et BMW-verksted. Det er sikkert en fordel å kjenne folka litt, men du får uansett ikke noe annet enn nei.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå