///Simon Skrevet Juni 8, 2011 Share Skrevet Juni 8, 2011 Hei. Har kjøpt inn nye blanke blink fremme til min 1990 e34 529i. MEN SÅ er det så jæ**a trankt i motor rommet at jeg ikke kommer til mer en 1 skrue på hver lykt så da lurer jeg på. Hvordan skal jeg få montert de da jeg ikke kommer til skruene? Har skrudd av luftfilter boksen og mye dill dall men kommer ikke til.. ?? Takker på forhand for svar!! Mvh. Simon. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Simon Skrevet Juni 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2011 opp.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanskr Skrevet Juni 10, 2011 Share Skrevet Juni 10, 2011 da er de enklare å ta ut heile lykta å sku av dei to skuane til blinkersen å montere lykta igjen du må av me nyrene å grillen for å komme til lykta !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Simon Skrevet Juni 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2011 Takker så mye HansKr!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanskr Skrevet Juni 10, 2011 Share Skrevet Juni 10, 2011 Takker så mye HansKr!! Bare hyggelig håper du får de til !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå