Bmwturbo Skrevet Juni 9, 2011 Share Skrevet Juni 9, 2011 Jeg skal hjelpe broren min med og selge bilen hans, det er en 520i 89mod (kommer mer info snart, så jeg skriver bare ned det jeg vet) Motor ble byttet byttet for snart 1 år siden, ny toppakning ble byttet 20/8-2011 Bakre eksos er ny, nye 255/40/17" bak og 225/45/17" fremme i år, nye vinterdekk på 16" like sommerfelgene kjøpt i november i fjor. Reg. reim, stramere og plugger er byttet med motor bytte. Noe rust på kanaler, men ikke verre en at det kan fikses. Bilen er ikke strøken, den har noen små bulker og lakk skader rondt om, høyre frem hjørne er dunket men det ses nesten ikke. Bilen har vert til EU noen mangler for og få den EU ok, dette blir ikke fikset før salg. Veiavgift er betalt. Godkjent senkesett i vognkort. Er også åpen for BUD på bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwturbo Skrevet Juni 24, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2011 opp å hopp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmær Skrevet Juli 26, 2011 Share Skrevet Juli 26, 2011 Solgt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwturbo Skrevet Juli 29, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2011 Nai bilen er i bruk enda.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmær Skrevet August 2, 2011 Share Skrevet August 2, 2011 Hva er ca pris på den da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwturbo Skrevet August 2, 2011 Forfatter Share Skrevet August 2, 2011 an står te 12000,- men an går billigaren enn det nå, for nå må an vekk snarast for broren min ska flytta for å gå på skole å då ska han ikkje ha bilen me seg, åså klage han på at hjulagere på venstre sia har begynt å ula nå.... så kom me et vetikt bus så blir me nok enige. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmær Skrevet August 2, 2011 Share Skrevet August 2, 2011 hmm.. tenker på det til i morra,så gir jeg beskjed Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwturbo Skrevet August 29, 2011 Forfatter Share Skrevet August 29, 2011 opp å hopp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå