Drake-Audio Skrevet Juni 9, 2011 Share Skrevet Juni 9, 2011 1987 mod. Gått ca 300.000. hel elektriske skinn seter m memory. M ratt. el. vinduer X4. el. speil. el. takluke. kjøre computer. litt kosmetisk som bør tas. litt montering av dør deksler og pynte deksel. bulk i venstre bakdør. rust i batteri brønn. feil på automat kassa. bak ruta er noe sprukket. Stort mer vet jeg ikke,da dette er noe jeg tok i innbytte. Års.avg. betalt. skilter på bilen. skulle vært inne på EU i februar. Bilen står på hurum å må hentes her. Kom med bud eller bytte forslag. Bilen må bort fort,da jeg ikke har plass til den. (93662001) drake-audio@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Juni 9, 2011 Share Skrevet Juni 9, 2011 flere bilder er du snill, og ca pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drake-Audio Skrevet Juni 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2011 skal se om jeg får tatt noen fler bilder i morgen. ganske hel og pen innvendig. pris... hadde håpet på rundt 10.000. men er prutbar. kom med et bud,så kan vi se. han jeg byttet den med kjørte den hit,men jeg ville nok tatt den på henger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drake-Audio Skrevet Juni 13, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2011 Kan evt. bytte i kasse bil... bare det er kjørbart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drake-Audio Skrevet Juni 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2011 6000 om den går kjapt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drake-Audio Skrevet Juni 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2011 lite respons her... Da jeg ikke har plass til den må jeg bare kjøre den bort... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drake-Audio Skrevet Juni 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2011 solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DJB88 Skrevet Juni 16, 2011 Share Skrevet Juni 16, 2011 til meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå