Fex Skrevet Juni 10, 2011 Skrevet Juni 10, 2011 Hei. Noen ganger starter ikke bilen, det kommer bare tikke lyd når jeg vrir om tenningen, så må jeg trille bilen igang, å da starter den på nøkkelen med en gang etterpå. noen som vet hva som er feilen da ? batteriet er full ladet. Takker for svar!
bmwnissen99 Skrevet Juni 10, 2011 Skrevet Juni 10, 2011 sikker på at polene på bateriet er skikkelig skrudd åp? tikkelyden pleier og komme dersom de ikke er skrudd skikkelig til.
Fex Skrevet Juni 10, 2011 Forfatter Skrevet Juni 10, 2011 Hmm, mener at de er det. kan ta en ekstra titt etterpå. en venn av meg mente at kanskje startern var gåen ?
hao Skrevet Juni 10, 2011 Skrevet Juni 10, 2011 Stor sannsynlighet for at starter ikke for nok strøm som bmwnissen antyder. Ikke sikkert du ser hvor det er ukontakt men sjekk og helst åpne å pusse. Batteripoler ledning inn på starter og jordingsledning til motoren. Du sierer batteriet er fulladet men er du sikker på at det ikke er gåent. Mål spenning på det etter lading. Bør da være over 12.8 v og la det stå en stund og mål igjen. Du skal da måle tilnærmet det samme. Sjeldent starter er problemet. det er som regel ikke nok strøm til å dra starteren men nok til at innslaget på starteren virker
Fex Skrevet Juni 10, 2011 Forfatter Skrevet Juni 10, 2011 Okei, skal ta en titt på det etter jobb. Takker så mye for svar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå