danihaue Skrevet Juni 10, 2011 Skrevet Juni 10, 2011 har en 318i med elektrisk takluke, det som er problemet er at noen ganger når jeg skal opne/lukke luka så stopper den bare opp å lyset går av på knappen å er ingen respons å få.. så venter man noen timer så funker den igjen, å på igjen... hva tror dere kan være galt ? virker som det er noe elektronikk opplegg, pga selve luka opner fint når den har en fin dag...
Barca Skrevet Juni 10, 2011 Skrevet Juni 10, 2011 Det er komfortreleet. Sitter under rattstammen. Skru av det dekselet under rattet og det er den blå boksen prøv å dytt den ordentlig på plass, så skal du se det funker med en gang
danihaue Skrevet Juni 17, 2011 Forfatter Skrevet Juni 17, 2011 gjor det nettop, så en lyseblå boks som var langt oppi der en plass.. men den var ganskje liten, men fungerer nå, men vet ikke om jeg gjor noe eller om det bare fungerer igjen.......
kennethkenzow Skrevet Juni 18, 2011 Skrevet Juni 18, 2011 fynket det når du rikket på den blåe boksen? har du el vinduer og? Jeg sliter me samme problemet ser du
danihaue Skrevet Juni 19, 2011 Forfatter Skrevet Juni 19, 2011 er dette det reelet ?er samme problemet, den fungerte bare plutslig når jeg gjorde det...
Barca Skrevet Juni 19, 2011 Skrevet Juni 19, 2011 nei, det er ikke releet releet sitter rett over ratt stammen når du skrur av dekselet under rattet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå