Tara Skrevet Juni 10, 2011 Skrevet Juni 10, 2011 Fargen er beige, er kun snakk om sidetrekk og baksetene Den er nedfellbar siden den er til coupe. Ingen rifter eller skader, men bør vaskes skikkelig før bruk. (Så ser de strøkne ut) Selges derfor veldig billig, HB over 1000kr Er bare stablet inne i et hjørne jeg har, kan ordne flere bilder.. Men dette var kun for å indikere fargen. Sportsseter bak i coupe vet vel flesteparten åsn ser ut. Kan jo søke på google
VegarVS Skrevet Juni 24, 2011 Skrevet Juni 24, 2011 vær obs folkens.. har en handel pågående som ikke er i havn. han har fått penger, men jeg har ikke fått varene.. ( denne fjernes den dagen jeg får speilene mine TARA!!!)
thomascr Skrevet Juni 24, 2011 Skrevet Juni 24, 2011 vær obs folkens.. har en handel pågående som ikke er i havn. han har fått penger, men jeg har ikke fått varene.. ( denne fjernes den dagen jeg får speilene mine TARA!!!) Godt du gir besjed om slike ting, siden jeg skulle til og by han penger for de setene Slike folk som han vil ikke jeg handle med hvertfall! la ham få varen sin, eller pengene tilbake!!!..
VegarVS Skrevet Juni 24, 2011 Skrevet Juni 24, 2011 takk for støtten!! har skrevet omtale om han i seriøse/useriøse selgere.. den blir positiv den dagen jeg får deler/penger tilbake..
thomascr Skrevet Juni 24, 2011 Skrevet Juni 24, 2011 Positiv hadde jeg aldri skrevet uansett forutenom at du får både litt penger og Varen tilbake når det er sånn ventetid..
VegarVS Skrevet Juni 24, 2011 Skrevet Juni 24, 2011 Positiv hadde jeg aldri skrevet uansett forutenom at du får både litt penger og Varen tilbake når det er sånn ventetid.. kan du godt si, om jeg får det som er rettmessigmitt skal jeg ihvertfall skrive at jeg har fått mitt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå