mbruer Skrevet Juni 10, 2011 Share Skrevet Juni 10, 2011 CD'n som sitter i navien nå er noe tysklandsgreier eller noe. Den finner hvertfall ingenting her i Norge, og det hadde jo vært greit.. Ser GS selger cd, men 4200kr a gitt.. Er du gaaal.... Noen andre steder sånt finnes? Eller kan det brennes ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RMB Skrevet Juni 10, 2011 Share Skrevet Juni 10, 2011 gs bildeler har cdn du trenger til veldig billig pris ut denne mnd de har europa kart til 1699 kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aroid Skrevet Juni 10, 2011 Share Skrevet Juni 10, 2011 har du mk4 dvd eller mk3 navi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbruer Skrevet Juni 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2011 har du mk4 dvd eller mk3 navi Det er jeg ikke sikker på.. Er en 02 mod med store navigasjonskjermen og det store HI-FI anlegget. Har ikke såååå veldig greie på BMW enda. Er egentlig bare VAG her:p Lurer på om det er DVD spiller Baki der. Den man putter navigasjonscden. I? Sent from heaven! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aroid Skrevet Juni 10, 2011 Share Skrevet Juni 10, 2011 Står det dvd på spilleren bake? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbruer Skrevet Juni 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2011 Stod ikke noe dvd på noe baki der nei.. Er en MK3 navi bare da? Hvordan er det å bytte til mk4 da, og hva er forskjellen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet Juni 11, 2011 Share Skrevet Juni 11, 2011 Det er enkelt å bytte fra mk3 til mk4. Tilkoblingene er di samme og har samme farge. Men husk å vente på at powerlampa på mk3'en blir mørk før du kobler den i fra, eller når du kobler fra batteriet (anbefales), ellers kan du ødelegge den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbruer Skrevet Juni 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2011 Hvor finner jeg, og hva er forskjellen ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet Juni 12, 2011 Share Skrevet Juni 12, 2011 På ebay er det mye å velge i mellom, og så ligger det noen ut på finn.no. Forkjellen er vel mulighet for 3D visning på kart og fotoboksvarsling hvis jeg ikke tar feil. Så mye annet tror jeg ikke det er. Så om det er verdt å koste på 3000+ for å få mk4 er jo et spørsmål. Det er jo også et avlegs system i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå