atlee Skrevet Juni 10, 2011 Skrevet Juni 10, 2011 Mangler altså gnist.Startet motoren etter en total renovering,den startet på første forsøk og gikk en liten stund på tomgang før den døde.Har strøm inn på coil,men ikke gnist på pluggene. Noen som har gode råd? Hva er det neste som bør sjekkes?
winchester Skrevet Juni 10, 2011 Skrevet Juni 10, 2011 Har du strøm ut av coilen? Sjekket fordeleren?
atlee Skrevet Juni 11, 2011 Forfatter Skrevet Juni 11, 2011 Sjekk triggersensor på girkassen. Hvem av de 2 følerne er det? har en ny og en gammel. Må begge være i orden, eller kan jeg forsøke å bytte plass på de? Har du strøm ut av coilen? Sjekket fordeleren? Hvordan måler man støm ut av coil?
atlee Skrevet Juni 11, 2011 Forfatter Skrevet Juni 11, 2011 har prøvd med ny coil idag,men til ingen nytte.Fortsatt ingen gnist.
Rogern Skrevet Juni 11, 2011 Skrevet Juni 11, 2011 Sjekk triggersensor på girkassen. Støtter denne. Ingen som kan låne deg ett sett da? Sjekk om de sitter fast vertfall. Var nettop å så på en e28 535i. Den hadde plutselig stoppet. Der var gjengene slitt så settskruen var løs. Fikk start på den når vi holdte den ene føleren fast.
atlee Skrevet Juni 17, 2011 Forfatter Skrevet Juni 17, 2011 Da fikk jeg liv i 325`n Var faktisk hjernen som var defekt.Men det dukker jo stadig opp nye ting jeg lurer på. Virker som den får for mye bensin, ryker svart.Ingen oljerøyk faktisk.Hva bør man sjekke? Og turteller virker ikke.Tips mottas!
CV-Erik Skrevet Juni 17, 2011 Skrevet Juni 17, 2011 Feil hjerne kanskje? Sjekk at de nummerne på hjernen stemmer med den gamle hjernen du hadde.
atlee Skrevet Juni 17, 2011 Forfatter Skrevet Juni 17, 2011 Feil hjerne kanskje? Sjekk at de nummerne på hjernen stemmer med den gamle hjernen du hadde. Har riktig hjerne.Sjekket det før jeg kjøpte...
Dorris Skrevet Juni 17, 2011 Skrevet Juni 17, 2011 Da fikk jeg liv i 325`n Var faktisk hjernen som var defekt.Men det dukker jo stadig opp nye ting jeg lurer på.Virker som den får for mye bensin, ryker svart.Ingen oljerøyk faktisk.Hva bør man sjekke? Og turteller virker ikke.Tips mottas! LMM i orden da? Tempføler til sprutet? Denne styrer kaldstarten og kødder seg til stadig vekk! Veldig normalt med ledningsbrudd til denne!
atlee Skrevet Juni 17, 2011 Forfatter Skrevet Juni 17, 2011 Hjernen funka den dorris det var supert! Hvordan sjekker man om LMM er i orden.Er det noe grunn innstlling på den? Hvor sitter den føler`n du mener? Takker for tips!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå