Gå til innhold

Etterkontroll, ny mangel?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Originale BMW-felger ja. Fant dem nå her. BMW style #95 het dem. Får jeg tak i papirer fra BMW-norge da, eller Bavaria? Det hadde jo vært stas å få inn i vognkortet sammen med senkesettet og den nye motoren :D

Skrevet
Originale BMW-felger ja. Fant dem nå her. BMW style #95 het dem. Får jeg tak i papirer fra BMW-norge da, eller Bavaria? Det hadde jo vært stas å få inn i vognkortet sammen med senkesettet og den nye motoren :D

Bare husk å lese papirene du har på senkesettet nøye, mange senkesett er kun godkjent med orginaldimensjonen på bilen. Så det er ikke sikkert du får de godkjent sammen.

Skrevet

Kompliserte greier dette her skjønner æ :P Hvis det ikke er lett å få tak i papirer på felgene får det heller være. Har ikke fått trøbbel ennå i kontroller og lignende :)

Skrevet

Finner ikke disse i annet enn 19" jeg.

Sikker på at de du har er orginale BMW felger og ikke kopier ?

Om det er orginalfelger finner du jo delenr inni dem.

Skrevet

Nei, ikke når du sier det på den måten :P Ringte BMW Norge idag. Jeg kunne ikke få papirer på 18" til en BMW e34 525i sa han. 17" var største. Mens han på Statens Vegvesen (pr telefon) sa 18" skulle gå greit...

Skrevet

525 er ikke orginalt levert med 18", det er det bare 3,8l m5 som er

så spesifikt på 525 får du nok ikke nei. Og siden de ikke er orginale

må man jo spore opp produsent og skaffe tuv papir fra dem istede :)

Skrevet

Da bruker jeg dem heller frem til jeg får smekk :P Fikk nettopp beskjed om at den ikke var godkjent ombygd likevel. 40kg overvekt! Himmel og hav. Ut med stereoen og prøve igjen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...