JonasO93 Skrevet Juni 11, 2011 Skrevet Juni 11, 2011 Hei, har akkurat kjøpt meg første bil, en E46 318 Ci 2002 med en noen mangler og skader. Bilde, pris osv på pm. Ønskeliste: -Stoler Alcantara -Midtarmlene (usikker på om man får det i alcantara? forslag?) -Navi -Opbevaringsrom (ventstre side på førerside) -Dash -Alulister innvendig -Håndbekk (håndtak+muffe) -M-ratt m. multifunksjon Har ikke så mye peiling, men hadde gjort seg med noen tips:) Fant et bilde med fler av de tingene jeg ønsker på: De skal helst se like ut.
Bjørn kj Skrevet August 7, 2011 Skrevet August 7, 2011 hei jeg har cd/radio spiller og org.15 tomms alu -felger på sommer dekk som er nesten som nye . 1000 kr.-for cd-spiller og 2500 for komplett alu -felger med sommer-dekk.MNH: kjetil tlf:90039985.
AlXz Skrevet August 7, 2011 Skrevet August 7, 2011 Har dash, oppbevaringsrom, midtkonsoll med sort skinn armlene, ... Snakka muligens med deg tidligere? Har org cd spiller også.
JonasO93 Skrevet August 8, 2011 Forfatter Skrevet August 8, 2011 Har dash, oppbevaringsrom, midtkonsoll med sort skinn armlene, ...Snakka muligens med deg tidligere? Har org cd spiller også. Det gjorde du;) Er det ikke du som bor i nærheten av svenskegrensa? Trenger fortsatt; Strøkent dash Strøkent midtarm.. med konsoll Oppbevaringsrom Sender deg PM en dag jeg eventuellt, har tid og penger til å hente det. Om du da fortsatt har delene:)
JonasO93 Skrevet August 8, 2011 Forfatter Skrevet August 8, 2011 hei jeg har cd/radio spiller og org.15 tomms alu -felger på sommer dekk som er nesten som nye . 1000 kr.-for cd-spiller og 2500 for komplett alu -felger med sommer-dekk.MNH: kjetil tlf:90039985. Heisann, trenger ikke lenger CD/radio, da jeg allerede har kjøpt det. Men takk for tilbudet:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå