Gå til innhold

Service i tyskland?

sveinern2
 Share

Anbefalte innlegg

Er den del å spare ja. Erfaringen jeg har med servicen der nede kan ikke måle seg med Norge. Hver gang jeg leverer bilen går jeg nøye gjennom bilen sammen med kundebehandler som spør hva som skal gjøres osv...

Prisene varier jo også slik som i Norge og offisielt BMW verksted er som regel dyrere enn lokale verksteder. Nå har jeg kun erfaring med BMW Niederlassung i Stuttgart av offisielle verksteder, og de gangene jeg har brukt de har servicen vært upåklagelig. Sist måtte jeg vente noen minutter på kundebehandler og da fikk jeg gratis kaffe og rundstykker. Får til og med gratis billett til Buss og bane så du kommer deg hjem etter å ha levert bilen, og selve servicenav bilen var det ingen ting å si på.

I august tenkte jeg meg å prøve Albert Bauer i Flensburg. Hørt mye bra om de. Bare søk her på bimmers. På reparasjon av store ting sparer man en del 1000, så må man jo regne opp i mot reisekostnader. Bare å sende en mail til BMW verkstedet du skal på med understellsnummer eller kopi av vognkort og hva som skal gjøres, så pleier de å være greie med å lage en pris. Så kan du jo høre med BMW her i Norge og se hva du sparer. De fleste verksteder i Tyskland kan fint svare deg på engelsk er min erfaring. Eller du kan skrive på tysk da :P Hos Albert Bauer tror jeg også de snakker dansk hvis jeg ikke tar feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...