Arimanni Skrevet Juni 12, 2011 Share Skrevet Juni 12, 2011 Etter tre år i smerte med VW har eg endeleg fått tak i ein E34 eg kunne leve med. Litt kort om bilen før eg får lagt opp nokre bilder; Er ein E34 STV 525 1993 model. Gått 274 000 km. Motoren vart bygget opp igjen i 2008 ved 250 000 km etter kamkjeden rauk. Dette vart gjort av tidlegere eier for omtrent 42 000 kr i deler, dette inkluderer ikkje bytting av dempere, drivlinje og bremser! Utover det har bilen kviteringer for 74 000 kr dei siste 8 årene. Bilen fikk også ny olje på automatkassen/motoren for 2000 km siden, Bilen bærer preg av å vert brukt. Og er "lakket" med hammerlakk nede på dørene og rundt kanalene etter rusten var tatt og sveiset. Så den ser ikkje ut som mors beste barn På utstyrsfronten kan det nevnes; - Automatgear S/E/W - Cruice controll - Dobbel takluke - AC - ABS - Airbag - Kjørekomputer etc. Av utstyr som fulgte med var det; - Ny Kenwood spiller til 1900 kr. - Fire 1 sesong gamle vinterdekk - Fire nye sommerdekk - GPS antenne på taket samt i bilen (!) Alt i alt, så er den gode gamle E34 kvaliteten der, men bilen ser ikkje strøken ut på avstand - men eg sitter inni og ser ut så Noen som vil gjette på pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
koll Skrevet Juni 12, 2011 Share Skrevet Juni 12, 2011 Kult! Gratulere med ny E34 høres ut til å være god teknisk da. sleng ut bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå