snoppleif Skrevet Juni 13, 2011 Skrevet Juni 13, 2011 Selges: -Komplett turbokit: Aldri brukt, bare åpnet ligger fortsatt i eske. Turbo tåler opp til 400hk. Dette er et universalkit som skal passe de fleste bmw, grenrør følger da ikke med. Billig løsning for de som ønsker litt ekstra futt uten at det koster skjorta 5000,- /Bud - Getrag 260(?) girkasse: Kjempetight og i kanon stand da den ble tatt ut av bil i fjor sommer. Ble tatt ut av en e28 85mod med m20b20 motor.- 1500,- - Hjerne til m20b20- Bud. Kjøper betaler frakt! Er innom her daglig så svarer hurtig på PM Bilder kommer iløpet av dagen
snoppleif Skrevet Juni 14, 2011 Forfatter Skrevet Juni 14, 2011 Ble ikke tid til bilder i dag så de kommer i morgen!
jaaaaaa Skrevet Juni 14, 2011 Skrevet Juni 14, 2011 hva inneholder turbokittet? dyser turbo intercooler?? merke,type? kina?
snoppleif Skrevet Juni 14, 2011 Forfatter Skrevet Juni 14, 2011 Kan sjekke dette i morgen da jeg skal legge ut bilder, fikk kamera tilbake i dag først etter en kompis har lånt det.
snoppleif Skrevet Juni 16, 2011 Forfatter Skrevet Juni 16, 2011 Fikk selvfølgelig ikke laddeledning med det kameraet, men har tatt bilder på mobil så de kan sendes på mms ved seriøs interesse (helst), bare send nr på PM til meg Kitet heter noe me jaksdale´s, så sikkert noe kinalignende greier ja for det var ikke ekstremt dyrt, kjøpte dette fra USA. Tror jeg betalte rundt 6k for det så selger på INGEN måte dette med profitt. Men sikkert et billig alternativ for de som vil ha litt ekstra futt til en rimelig pris, har en kompis som har nytt og ubrukt grenrør til m20 så jeg kan sette dere i kontakt i også. Mvh Patrick
snoppleif Skrevet Juni 16, 2011 Forfatter Skrevet Juni 16, 2011 hva inneholder turbokittet? dyser turbo intercooler?? merke,type? kina? Mangler dyser og grenrør. Ellers er det intercooler,turbo,wastegate,dumpventil,alt av rørdeler med koblingsgummi og klemmer, slange og nipler for oljeretur osv. Så alt utenom dyser og grenrør skal være med.
snoppleif Skrevet Juni 17, 2011 Forfatter Skrevet Juni 17, 2011 Opp, er på sommertreffet i helgen om noen er der og har bruk for noe evt kjenner noen som kan frakte for de for å spare den utgiften
snoppleif Skrevet Juni 18, 2011 Forfatter Skrevet Juni 18, 2011 Bump. Ingen som trenger noe? Sleng inn et seriøst bud så blir vi alltids enige! Skal rydde garasjen før jeg flytter 50mil bort for å studere. Bedre at noen drar nytte av det enn at det ligger å støver ned!
tjuvi Skrevet Juni 19, 2011 Skrevet Juni 19, 2011 turbokittet fortsatt tilsalgs? Kan by 4000,- for det hvis du fortsatt har det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå