Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei folkens :D som nybakt bmw eier og ny her på forumet tenkte jeg å lage en liten tråd om bilen min. bilen er da en 320 diesel touring m-sport edition 33 med alt utstyr utenom el ruter bak.satt zimmermann bremser rund baut og hr coilovers på den når jeg kjøpte den har begynt med litt modding allerede har fått på bbs le mans 8,5 og 9,5 19tom lagt solfilm på sideruter foran for å matche siderutene bakover og fått lakkert opp begge støtfangerne+speildeksler grunnet steinsprut og lakkert nyrene i sort blank fremtidige planer er

frontlykter: legge på svak tonet lamin-x film+angel eyes

grøftelys: montere xenon+led skiltlys

motor: steg 2 tuning av trf racing her på forumet dette er vel de planene jeg har foreløpig mulig det blir noe fler endringer etterhvert :D

Skrevet

Nydelig bil! Tok 2 dager før jeg fikk viljen min med sorte nyrer :D Ikke dårlig. Tror egentlig denne hører under bilder/show-off, men er nok en moderator som flytter den. Uansett en veldig fin bil som bare blir finere i ditt eie :)

Skrevet

pen Touring :D

ikke vurdert gul film på lyktene da? tror det kan bli meget pent på den fargen og det stuket du har! 8)

edit: ser du har planer om film på lyktene ja... men ikke hvilken farge da :)

Skrevet

spruddel:takk takk :D ja blei sorte nyrer ja bestemte ganske fort for at det skulle jeg ha syns det gjorde seg veldig bra så takk for tipset :D

ynot: takk for det :D glemte å skrive det i tråden men har lyst på lys soting men har tenkt på gul også så fant likeså greit ut at jeg bestiller meg en av hver så får vi se hvem det blir :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...