Bmw_325i_ Skrevet Juni 13, 2011 Share Skrevet Juni 13, 2011 da er e39'n til salgs da jeg har handlet meg e61 525dat. link til annonse: http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=28763925 dette er en bil som har blitt tatt vare på opp igjennom årene. bilen har servicehefte fram til 170 000km nylig eu ok uten en eneste 1'er feil engang. sitter justerbart understell og 19" momo strike felger på bilen. begge tingene er godkjent og står oppført i vognkort. dette er virkelig en bil som vekker oppmerksomhet. for mere bilder/info enn de på finn, ring eller send melding på 41329896 heftelsene på bilen blir selvsagt slettet ved salg. mvh sondre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Juni 13, 2011 Share Skrevet Juni 13, 2011 Den var jo nesten i billigste laget den syns jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw_325i_ Skrevet Juni 13, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2011 bare å handle det hehe.. må bort da ny bil står å venter på meg. hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå