E46Martin Skrevet Juni 13, 2011 Skrevet Juni 13, 2011 Har jukset til en bypass på passasjer setet. Så nå sku eg vis hvordan eg resetter lyset... Håper at eg slipper å kjøre innom verkstedet...
Tore Kn Skrevet Juni 13, 2011 Skrevet Juni 13, 2011 Hei, hei! Vet ikke om dette virker på airbag lampa, men det virket på bremsekloss-slitasje varsleren. Fiks feilen, koble fra minus-polen fra startbatteriet, vent noen minutter og koble til jord igjen. verd et forsøk.... mvh Tore Kn
E46Martin Skrevet Juni 13, 2011 Forfatter Skrevet Juni 13, 2011 Takk for tipset, funker desverre ikke... En annen sak, hvordan resette oljeservice telleren? 1998 mod e46 318
mudbug Skrevet Juni 13, 2011 Skrevet Juni 13, 2011 Har jukset til en bypass på passasjer setet. Så nå sku eg vis hvordan eg resetter lyset... Håper at eg slipper å kjøre innom verkstedet... Desverre. Du må slette feilkode med diagnosevertøy, carsoft, inpa og BMW DIS.
E46Martin Skrevet Juni 17, 2011 Forfatter Skrevet Juni 17, 2011 Jaja... Da må eg på verksted mandagen =) Men men, alle tiders det =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå