perre Skrevet Juni 13, 2011 Skrevet Juni 13, 2011 tenkte kjøpe meg et par felger til min e46 vogn .Men lurer litt på om hvilke felger som passer best? med eller uten kant? 18 eller 19? har forstått at e46 vogn blir ikke så lav med 19? har kikket på disse: http://www.bmautosport.co.uk/detail.php ... 6&catid=68 . Men måtte vist valse for å få dem til å passe. noen som har forslag til felger?
spruddel Skrevet Juni 13, 2011 Skrevet Juni 13, 2011 De felgene der er ikke til 3-serie. Feil innpress og nav-diameter, er til E39. Men jeg har selv valgt 19" med litt kant på. Ser hvordan det ser ut i tråden min. Har originalt m-understell og den er litt høy fra frontfangeren ned til bakken i forhold til senka biler, men er egentlig greit så man unngår subbing. Skal vel senke min litt en gang, men er bare pga avstanden i hjulbuene det da. Jeg synes helt klart 19" er penest og gjerne med kant.
spruddel Skrevet Juni 13, 2011 Skrevet Juni 13, 2011 Breyton Flame, men de produseres ikke lenger. Får kopier av dem fra den siden du linka til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå