bmw520 Skrevet Juni 13, 2011 Skrevet Juni 13, 2011 Har stående en vraka e36, den selges da i deler av det som er igjen av den. Spør etter deler og jeg svarer om det er noe å ha eller er solgt. det vil også bli sett opp ei liste ettervært som deler blir solgt. Motor og gir er i orden, men bunnpanna har fått et lite hull pga smellen. motoren er testa og funker så den har klart seg, det samme har radiatoren. bud ønskes for dette. Av karosseri deler, så er det bare bakluka og baklyktene som har klart seg. ellers er det bare å spørre. vil jo bli kvitt delene og bilen for det tar plass, men kommer du med en grei pris så for du delen/delene. Første mann med HBO 3000kr for motor og gir for det
quatro84 Skrevet Juni 15, 2011 Skrevet Juni 15, 2011 hvor mye for motor? står det sperrediff på den? ja både fremme og bak sikkert!
bmw520 Skrevet Juni 15, 2011 Forfatter Skrevet Juni 15, 2011 hvor mye for motor? står det sperrediff på den? vet ikke hva denne motoren er verdt, er slått hull i bunnpanna tror jeg Nei det er ingen sperrediff på denne
bmw520 Skrevet Juni 15, 2011 Forfatter Skrevet Juni 15, 2011 Viss noen er interessert så kan jeg eventuelt selge hele bilen, ellers så selges den i deler.
bmw520 Skrevet Juni 15, 2011 Forfatter Skrevet Juni 15, 2011 200+frakt for baklykter? Gir du meg 300kr+frakt så er vi der
bmw520 Skrevet Juni 15, 2011 Forfatter Skrevet Juni 15, 2011 har du org luftfilter boks? Ja tror du ser den på bildet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå