Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 61
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Nja, du finner ikke så mange som har gått så mye kortere med rett kmstand iværtfall ;) bmw bruker å ha ganske høy kmstand på dem som ikke er trikset med.

Skrevet
Nja, du finner ikke så mange som har gått så mye kortere med rett kmstand iværtfall ;) bmw bruker å ha ganske høy kmstand på dem som ikke er trikset med.

Ja og et tau er 2 meter langt, dummeste jeg har lest på lenge :lol:

Skrevet

Dessuten om man leser det jeg skrev, så skrev jeg at det ikke er så MANGE, ikke at det ikke fins, jeg tror iværtfall ikke noe på at en bmw som er rundt 92-93mod skal liksom ha gått feks 150k. ikke en vanlig bruks bmw ;)

Skrevet

Den har gått 260k, og det står det flere steder her. Denne har reg kjede og ikke reim ;) er et lite hull i bunnpanna pga traversen traff den i smellen, men har ikke påvirket motoren på noen måte, utenom at oljen har rent ut.

Står i avtaren hvor jeg bor.

Skrevet

Hei, skal bygge om en E30 318i cab jeg har, tenkte derfor på om motoren i denna fortsatt er til salgs (318is)? kan evt også vere intresert i å bytte heile bilen om du vil kvitte deg med alt på ein gang :D

Har en del ting jeg kan evt bytte i om det er interesse for dette:

mye påkostet versting crosser 450cc til salgs på autodb kode 1336264

Har ellers også en cagiva mito 125cc 01 mod som er blodtrimma og gjør 180km/t.

Har også en nissan king cab 2.5TD motor+ mye annet king cab deler liggende. motoren er komplett med alt, og klar til og slippes rett nedi bil. bruker ikke olje/vann.

Har en del e30 deler liggende, bla: tankmålere, bensinpumper, griller, div brytere, magnetventil for varmapparat, manuell takramme for cab, helt ny radiatorkappe, nytt bensinrør og retur rør, lmm, speedometer ++++

Hilux 87mod servopumpe

Amazon deler + motorer

div yz crosser deler til 250cc fra 90 talls cross (da de kom med hvit plast orginalt) Frontgaffler, sylindere, en stor kassse med motor tannhjul/calippere osv..

tlf 958 75 166 ved interesse for et evt bytte i noe:)

Skrevet

Er mange som viser interesse for motor og gir, kan ikke si annet en første mann til mølla som gjelder her.

Skrevet
Dessuten om man leser det jeg skrev, så skrev jeg at det ikke er så MANGE, ikke at det ikke fins, jeg tror iværtfall ikke noe på at en bmw som er rundt 92-93mod skal liksom ha gått feks 150k. ikke en vanlig bruks bmw ;)

min er 92 modell og karroseri har rullet 185 0g motor 170 :) Har dokumentasjon liggende et eller annet sted. Du finner faktisk med is'er med 170

Skrevet

Som jeg skrev, om man gidder å lese, ja det fins men personelig tror ikke det er mange som er lav milet i dag. dette er da av erfaring og at en bmw brukes mye, vi alle kjører en del ikke sant. og med din bil så har man ikke kjørt 10000km i året i snitt en gang, da står den mye ;) Men det er fint det finnes lavmilete biler enda :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...