hajm Skrevet August 9, 2011 Forfatter Skrevet August 9, 2011 JEg og trenger hele panelet med bryterne om det ikke er knekker på det? Blått eller antrasitt gulvteppe? dørken er blå
hajm Skrevet August 9, 2011 Forfatter Skrevet August 9, 2011 Hvor mye skal du ha for listene? tar de jeg. pm
hajm Skrevet August 9, 2011 Forfatter Skrevet August 9, 2011 Diff og bensinpumpe må beholdes da bruksbilen trenger dem.
freddinoy Skrevet August 10, 2011 Skrevet August 10, 2011 Det er bare 2 ledninger (plugger) som skal kobles til speedometer sant? Må bare forsikre meg om at vi har likt
hajm Skrevet August 12, 2011 Forfatter Skrevet August 12, 2011 Det er bare 2 ledninger (plugger) som skal kobles til speedometer sant? Må bare forsikre meg om at vi har likt tror d..mn skal sjekke
hajm Skrevet August 22, 2011 Forfatter Skrevet August 22, 2011 mein d e 87 mod, har speedo , og innersjermer..
Haakjin Skrevet August 22, 2011 Skrevet August 22, 2011 JEg og trenger hele panelet med bryterne om det ikke er knekker på det? Blått eller antrasitt gulvteppe? dørken er blå Okei, trenger ramma som disse sitter i ;p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå