Gå til innhold

Pris for en BMW e23 732i?

janerrn1
 Share

Anbefalte innlegg

Har kikka på en E23 som står et sted hvor jeg bor og vurderer å kjøpe denne for å pusse opp. Hvor mye kan det være "normalt" å gi for en sånn? Det er en 732ia 1981 ganske så dårlig stand, med bulk i bakskjerm og bagasjelokk, masse rust på begge forskjermer og ikke noe særlig fint interiør. Men den starter og går og kilometerstanden er 211000.

Tror jeg kunne fått den billig, men er usikker på hvor mye det er verdt å gi for noe sånt. Noen som har peiling?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kikka på en E23 som står et sted hvor jeg bor og vurderer å kjøpe denne for å pusse opp. Hvor mye kan det være "normalt" å gi for en sånn? Det er en 732ia 1981 ganske så dårlig stand, med bulk i bakskjerm og bagasjelokk, masse rust på begge forskjermer og ikke noe særlig fint interiør. Men den starter og går og kilometerstanden er 211000.

Tror jeg kunne fått den billig, men er usikker på hvor mye det er verdt å gi for noe sånt. Noen som har peiling?

5 lapper ca?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg tenkte også, bare lurte på om den kunne være verdt noe mer i og med at det ikke er så vanlig bil. Men så var den jo i veldig dårlig stand også. Tror jeg kunne få kjøpt den for 3000kr, så da er det ikke noe å lure på:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3000,- høres vel greit ut, skulle den være så dårlig så du ikke vil sette den i stand så har du jo 1500,- i vrakpant, og du får sikkert solgt deler for et par tusenlapper også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...