OLEZZ Skrevet Juni 13, 2011 Share Skrevet Juni 13, 2011 Trenger en person til et hobbyverksted i Sørum, Akershus. Plass til fire biler, og vi blir tre personer inkl deg. ca 1600kr i mnd. pr pers. Mer info kan gis over tlf. 45 26 84 66 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danny91 Skrevet Juni 14, 2011 Share Skrevet Juni 14, 2011 det kan hende jeg er veldig interesert i dette, vis ikke tror jeg at jeg har en god kompis som er veldig keen på dette. (PS: han er raudi fan hehe ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danny91 Skrevet Juni 14, 2011 Share Skrevet Juni 14, 2011 viste seg at han faktisk har fått plass, jeg har veldig lyst på dette. men har ikke råd til mekke prosjekt før jeg får fast arbeid=( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OLEZZ Skrevet Juni 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2011 Ok Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juni 14, 2011 Share Skrevet Juni 14, 2011 er det bukk og sånt der? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet Juni 14, 2011 Share Skrevet Juni 14, 2011 Det er ingen løftebukk der nå desverre, men tror det er mulig å sette opp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OLEZZ Skrevet Juni 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2011 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OLEZZ Skrevet Juni 25, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2011 OPP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet Juli 7, 2011 Share Skrevet Juli 7, 2011 Har flyttet til et annet lokale istedet, ble for stort for OLEZZ og meg. Om noen er interessert i lokalet, kontakt meg på pm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå