Holten Skrevet Juni 14, 2011 Share Skrevet Juni 14, 2011 Heisann, Skal sette i M50 motor i bilen min i helga. Men jeg tenkte jeg skulle bruke M20 svinghjul. Hvilken dim er det på lageret jeg må ha? Og angående svinghjulet. Har hørt at noen sier man må dreie av svinghjulet 2,5mm...og noen sier det er bolt-on? Hva er det som stemmer egentlig? 90mod svinghjul om det har noe å si.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30-328 Skrevet Juni 14, 2011 Share Skrevet Juni 14, 2011 Bruk lager fra E21 M20. Nei det er ikke bolt on, det er nok å slipe litt på to av bunn panne skruene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Holten Skrevet Juni 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2011 Hvor får jeg kjøpt et sånt lager da? Kan jeg bare få dimensjonene/betegnelsen å kjøpe det alle plasser hvor de selger lager? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30-328 Skrevet Juni 15, 2011 Share Skrevet Juni 15, 2011 Jeg gikk ut fra at du mente utløserlager! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Holten Skrevet Juni 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2011 Neei, var ikke det jeg mente! Regner med jeg må ha svinghjulslager i og med at motoren jeg skal bruke har automat nå. Men må jeg få tak i nytt utløserlager også da? Eller holder det å space det E34 M20 lageret jeg har? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå