UFC Skrevet Juni 14, 2011 Share Skrevet Juni 14, 2011 Hei:) Jeg ønsker å kjøpe: Fronlykter angel eyes one block sort. M3 Støtfanger fram. Tåkelys (sotet). Panser. Bakrutesenker. Øyelokk. M3 leppe til bakfanger Sidekjørt. M3 lister. Baklykter (sotet). Felger 18'' (helst med kant) BILLIG! Send melding eller ring: 95366899 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest atlis Skrevet Juni 14, 2011 Share Skrevet Juni 14, 2011 Halla, jeg som hadde panseret. Jeg har felger og bakrutesenker også om du er intressert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UFC Skrevet Juni 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2011 Stemmer:) PM sendt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espulus Skrevet Juni 14, 2011 Share Skrevet Juni 14, 2011 Jeg har M3-leppe (diffuser) til E36.. Men, det er til sedan.. Vet ikke om disse passer på coupe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UFC Skrevet Juni 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2011 Skal få det til å passe jeg:P haha.. mye skal du ha for den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espulus Skrevet Juni 14, 2011 Share Skrevet Juni 14, 2011 Hehe, får håpe det går Nesj, bud? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UFC Skrevet Juni 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2011 Hehe Bare gi meg pris så skal jeg vurdere:) pris inkludert frakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espulus Skrevet Juni 14, 2011 Share Skrevet Juni 14, 2011 Pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cosmos Skrevet Juni 15, 2011 Share Skrevet Juni 15, 2011 hei har m3 baklykter send pm om intr? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lloydsb Skrevet Juni 16, 2011 Share Skrevet Juni 16, 2011 Hallo Har bakrute senker og øyelokk hvis du er intr, ta kontakt vi pm hvis intr. bud? kan skaffe bilder og hvis intr. er ikke brukt kun prøve montert, men lakkert i monteral blå har og org baklyker som er selv sotet, men meget pent. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-E30 Skrevet Juni 18, 2011 Share Skrevet Juni 18, 2011 Har bakrutesenker. PM ved interesse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå