freeforc Skrevet Juni 14, 2011 Share Skrevet Juni 14, 2011 Har ett problem med bremselysa. Dei er på hele tiden. Har prøvd å skifte proxsen/føleren som står ved pedalen, men den var det ikke. Noen som vet om det er flere følere/rele eller noe slikt som jeg kan skifte/sjekke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kriss11 Skrevet Juni 14, 2011 Share Skrevet Juni 14, 2011 Det samme skjedde på min e36, da måtte jg på bmw, der kjøpte jeg et nytt relee som sitter i motorrommet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
killarinc Skrevet Juni 14, 2011 Share Skrevet Juni 14, 2011 Er nok et relee som har "sveisa" seg fast ja... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
freeforc Skrevet Juni 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2011 Er nok et relee som har "sveisa" seg fast ja... Noen som vet ossen rele det kan vere, og om vor det er.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
freeforc Skrevet Juni 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2011 Har no prøvd å bytte relea som står i motorrommet, men tror ikke di har noen sammenheng med bremselysa. Har sett på relea i bagasjerommet, men kan ikke se antydning til at di skal vere svidd/kortslutta. Men vet jo ikke om det er noen av di heller som hører til bremselysa. Har også tatt en diagnose med Carsoft 6.5, men fikk ikke ut noe feilmelding på den.....Noen som kan komme med ett forslag.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
killarinc Skrevet Juni 15, 2011 Share Skrevet Juni 15, 2011 Har no prøvd å bytte relea som står i motorrommet, men tror ikke di har noen sammenheng med bremselysa. Har sett på relea i bagasjerommet, men kan ikke se antydning til at di skal vere svidd/kortslutta. Men vet jo ikke om det er noen av di heller som hører til bremselysa.Har også tatt en diagnose med Carsoft 6.5, men fikk ikke ut noe feilmelding på den.....Noen som kan komme med ett forslag.... Ring bmw og spør hvor relleet sitter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
freeforc Skrevet Juni 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2011 Har prøvd å spørre BMW i Førde(Biltreff A/S) men der er det bare noen vage svar å få.. Di sier bestil en time her og vi skal se på saken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
killarinc Skrevet Juni 15, 2011 Share Skrevet Juni 15, 2011 ring gs da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffa Skrevet Juni 15, 2011 Share Skrevet Juni 15, 2011 jeg tror og vet med nesten 100% sikkerhet at det er bremselysbrytern som sitter under rattet, rett foran bremsepedalen, hatt mange e39 med dette problemet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
killarinc Skrevet Juni 16, 2011 Share Skrevet Juni 16, 2011 jeg tror og vet med nesten 100% sikkerhet at det er bremselysbrytern som sitter under rattet, rett foran bremsepedalen, hatt mange e39 med dette problemet. Som sagt her så har han jo bytta den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvammis Skrevet Juni 16, 2011 Share Skrevet Juni 16, 2011 Er ikke noe rele på bremselys såvidt jeg vet. Signalet går fra bryter til lys modul, abs, ags, cc, osv.. Vil tro feilen ligger enten i justeringen på bryteren på pedalen eller i lysmodulen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå