tinnion Skrevet Juni 16, 2011 Forfatter Skrevet Juni 16, 2011 ble litt usikker på om jeg kan bruke den e36 bunnpanna noen som har noen bilder av den? må jeg bytte mye greier for og sette denne på en e34 m50?
bmwm535i Skrevet Juni 17, 2011 Skrevet Juni 17, 2011 du må bytte oljesila tror jeg har den også. kulpen på e36 panna ligger bak travers mens på e34 ligger den forran
hardrocxsludge Skrevet August 5, 2011 Skrevet August 5, 2011 Kan ikke bruke bunnpanne fra e36 for der ligger badet bak traversen noe som ikke passer på 5 serie . Jeg tror jeg har bunnpanne fra m50 5 serie. vanos da vel å merke men tror da ikke noen av de har noen forskjeller ?
tinnion Skrevet August 5, 2011 Forfatter Skrevet August 5, 2011 Kan ikke bruke bunnpanne fra e36 for der ligger badet bak traversen noe som ikke passer på 5 serie .Jeg tror jeg har bunnpanne fra m50 5 serie. vanos da vel å merke men tror da ikke noen av de har noen forskjeller ? Skulle ikke tro det selv da vanos er vel bare dobbel regkjede? pris på den bunnpanna da? du ka sende hvis du ikke holder til i nærheten?
Frode G Skrevet August 7, 2011 Skrevet August 7, 2011 hei jeg har akkurat den bunnpannen du er ute etter.. Ring 91124831. Mvh Frode G.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå