quatro84 Skrevet Juni 15, 2011 Share Skrevet Juni 15, 2011 Hei! har en 2000mod 320ci. med den "diamant" forma nøkkelen. I starten funket LÅS OPP knappen og BAKLUKEKNAPPEN bare. Nøkkelen funket bare av og til og måtte sette nøkkelen i tenningen for "lading". (Fikk ikke låst bilen utenom og bruke nøkkelen i dørlåsen.) Byttet her om dagen hele låsekassen på venstre førerdør pga defekt. tok fra en engelsk regga bil. kom ikke på det ikke var hull til låsen på denne pga. høyre rattet bil og får nå ikke låst bilen lenger med nøkkel. byttet batteri idag i nøkkelen. fungerte heller ikke. bare bakluka funker som bare det og kan stå langt ifra i motsetning til før.. Er alt det her pga jeg skiftet låsekassen?? er kanskje ingen microbryter i den UK låsekassen? låsing fra nøkkelen har ikke fungert tidligere heller... PS. sentral låseknappen inni bilen fungerer. den låser og låser opp... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quatro84 Skrevet Juni 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2011 opp... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bricks Skrevet Juni 15, 2011 Share Skrevet Juni 15, 2011 Byttet batteri på min, oppførte seg merkelig, hadde en dårlig lodding på printet på nøkkelen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quatro84 Skrevet Juni 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2011 ble ikke noe forskjell etter at jeg loddet i nytt batteri i nökkelen... bortsett fra at bakluke knappen fungerer alltid nå + lengre avstand... men nøkkelen kan jo ha vert dårlig hele veien...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quatro84 Skrevet Juni 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2011 har ikke fått skjekket sikringene enda. får se på det når det blir lyst.... men siden sentral låse knappen i bilen fungerer ville jeg tro sikringen er ok... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quatro84 Skrevet Juni 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2011 hva annet kan det være. Sikringer? GM5 modulen?? antenne forsterkeren? bakluken fungerer. men signal til dører kan være defekt? sentral lås motor? den er ok siden den fungerer med sentrallås knappen... nøkkel med nytt batteri? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quatro84 Skrevet Juni 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2011 Sjekket sikringene igår men alle 3 sikringene var fine. Tok en gammel m3 nøkkel av den firkanta varianten og synkroniserte med bilen. Da fungerte alt. Takk for alle gode innspill! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå