Barca Skrevet Juni 15, 2011 Share Skrevet Juni 15, 2011 Hei. Har en 92 mod e36 uten startsperre. Har ingen av orignal nøkklene, men to som er kopiert. Jeg syns de nøkklene er VELDIG stygge og kunne tenkt meg en orginal nøkkel med BMW logo på. Håper på litt hjelp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet Juni 15, 2011 Share Skrevet Juni 15, 2011 er vell ikke dyrt for ny nøkkel da! Koster om du har den med chip, den koster 2000kr ca. for din del så går det an å bestille fra ebay, uslipt så tar du den til nærmest nøkkel-butikk og får de til å slipe etter den du har fra før! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Barca Skrevet Juni 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2011 Det tenkte jeg ikke på! Takk for tipset Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pajoe Skrevet Juni 15, 2011 Share Skrevet Juni 15, 2011 http://www.dealextreme.com/p/bmw-4-trac ... sing-16397 5 dollar inkl. frakt. Knapt 30 kroner. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Barca Skrevet Juni 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2011 Har ikke sentrallås eller noe på min så den nøkkelen blir idiotisk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pajoe Skrevet Juni 15, 2011 Share Skrevet Juni 15, 2011 Har ikke sentrallås eller noe på min så den nøkkelen blir idiotisk Flere utgaver der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Barca Skrevet Juni 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2011 ingen som falt i smak bestiller en på Ebay Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå