shortx Skrevet Juni 15, 2011 Skrevet Juni 15, 2011 Er det noen grei måte og få diffbremsen til og sperre 60% i stede for 25%.På en e36 m3 3,2. Hvordan gjør man dette ?
shortx Skrevet Juni 16, 2011 Forfatter Skrevet Juni 16, 2011 Shimse Shimse er vell kun for og få tilpasse diffen inn i diff huset. eller kan man fjærne shims mellom lamellene for og få større trykk på lamell platene ?
Joachim_M5 Skrevet Juni 16, 2011 Skrevet Juni 16, 2011 Eneste "riktige" måten å forandre sperrevirkning i en diff er å endre på ranmpvinklene. Jeg vet om en svenske som gjør dette. Koster 3000SEK. Send meg et pm hvis det er interessant.
shortx Skrevet Juni 16, 2011 Forfatter Skrevet Juni 16, 2011 Eneste "riktige" måten å forandre sperrevirkning i en diff er å endre på ranmpvinklene. Jeg vet om en svenske som gjør dette. Koster 3000SEK. Send meg et pm hvis det er interessant. Tenker du på bakaxel.se? Det går ikke ann og bare endre forspenningen på den elns.
Joachim_M5 Skrevet Juni 16, 2011 Skrevet Juni 16, 2011 Vet faktisk ikke om det er samme folka, har aldri vært innom nettsida deres og sett engang. var bare en fyr som annonserte på PPF at han tok på seg slike jobber. går an å shimse opp så det blir forspenning, men det er et fjusketriks.. Men det er mange som gjør det.... når man har plukket i biter en diff og skjønner åssen den funker så skjønner man hvorfor det er et fjusketriks og at man kanske helst ikke skal gjøre det slik. Gidder ikke skrive åssen diffbremsa funker i sin helhet, men der er rampvinklene som bestemmer hvor mye trykk som legges på lamellene når hjulene prøver å rotere med forskjellig hastighet. hvis jeg kunne vist det fysisk hadde du skjønt det tvert.
rolf m3 Skrevet Juni 24, 2013 Skrevet Juni 24, 2013 Fikk du gjort dette eller? Har samme planer sjøl ser du men sko hatt litt mer info om det først...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå