mEhE Skrevet Juni 16, 2011 Share Skrevet Juni 16, 2011 Pga økonomiske problemer og lei av skru bil vurderer jeg å selge prosjektet med tungt hjerte. Et lass med deler nytt og brukt følger med,blant annet komplett ekstra m20b25 motor\girkasse i deler og mye mer. Bilen har blitt påkostet alt for mye.Skinn dørerpaneler og bak,fine bak og fram stoler uten hull. Alle foringer(komplett powerflex),bærekuler,bremserør,mansjetter,klips,håndbremskabler,bremsebånd\klosser,travers,ny bensintank og slanger m.m er nytt.Sperre diff,m3 Aluminiums bærearmer foran,nye støtdempere bak.godkjent senkesett(60mm om jeg husker riktig).vinter\sommer dekk,2 av sommer dekkene er ubrukelige. Litt oveflate rust men veldig mye rust er sveiset,men gjenstår noe arbeid for dem pirkete selv om rustfeil som kom på eukontroll er sveist.Skal ikke mye til for å få denne igjennom eu kontroll,da veldig mye er nytt og rettet påt.Jeg har desverre ikke tid til det.Bilen må hentes på henger,styringa\spissinga er ikke justert og bla bremserør ikke skrudd\festet opp ordtlig noen steder(har noen poser med nye klips) og andre småting og bolter som må ses over og etterstrammes. prisantydning 30 000 kr eller bud,a.Skambud besvares ikke,taper mye penger på denne bilen.Km stand ca 280 tusen. Bilen kan ses i Gandal ikke langt fra Stavanger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mEhE Skrevet Juni 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2011 Gamle bilder når bilen var på veien,har ikke m3 vingen lenger,da jeg tenkte å kjøre clean mtech 2 på bilen ble den solgt,men gts kittet følger med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwp0wer Skrevet Juni 16, 2011 Share Skrevet Juni 16, 2011 pris ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mEhE Skrevet Juni 17, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2011 Står i annonnsen\første innlegg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krtors Skrevet Juni 17, 2011 Share Skrevet Juni 17, 2011 Mye som skal til for å få skilt på denne? eu kontroll, årsavgift? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mEhE Skrevet Juni 25, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2011 årsavgift og eu kontroll ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krtors Skrevet Juni 26, 2011 Share Skrevet Juni 26, 2011 du har PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mEhE Skrevet Juli 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2011 du også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mEhE Skrevet Juli 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2011 kan gå billigere ved rask avgjørelse:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mEhE Skrevet Juli 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2011 ikke mange igjen av disse original 2 dørs 325,og stiger i pris etter vært som tiden går. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-poweer Skrevet Juli 19, 2011 Share Skrevet Juli 19, 2011 Du har PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mEhE Skrevet Juli 19, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 19, 2011 Mulig jeg tar ei helg og skrur, deretter eu kontroll på bilen før salg.Ved Rask avgjørelse kan bilen selges billigere slik den står før eu kontroll..Når eu kontroll er tatt,vil jeg ikke være like snill på pruting av prisen. Bilen er ikke strøken synsmessig,men i teknisk god stand. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mEhE Skrevet August 4, 2011 Forfatter Share Skrevet August 4, 2011 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mEhE Skrevet August 9, 2011 Forfatter Share Skrevet August 9, 2011 kan også byttes i en eu godkjent bil som er billig i drift..det meste av interesse.kom med forslag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mEhE Skrevet August 15, 2011 Forfatter Share Skrevet August 15, 2011 Haster!Bilen må være ute av garasjen i slutten av denne måneden..kom med bud! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå