thord Skrevet Juni 16, 2011 Skrevet Juni 16, 2011 Da har jeg akkurat snakket med dypvik trading ang xenonlys i angel eyes, siden det er en h8 pære på 55w. Å skal prøve dette for dypvik trading og evt kjøpe det, hvis resultatet lever opp til forventningene. Er det noen som har noen invendninger? Eller bare generelle kommentarer? Alt mottas med takk! Under er noen bilde med LED lys fra dypvik trading. Slik at dere med e92 vet hva dere får hvis dere skal bestille. Med orginal og LED. Alle lys er i DRL, ( altså 0 modus. ) Mellommørkt delvis i garasjen. Begge lysene med LED.
baremats91 Skrevet Juni 16, 2011 Skrevet Juni 16, 2011 de du har i LED er vell 6 watt regner jeg med? med 55w xenon tror jeg de ringene vil lyse veeeldig kraftig for å si det sånn, men har aldri sett noen med xenon i ringene, så du blir evnt den første
thord Skrevet Juni 16, 2011 Forfatter Skrevet Juni 16, 2011 6 watt stemmer. Veldig spent ang 55w xenon kit ja! hehe, skal legge ut bilder så snart jeg har montert det. Disse LED pærene er bra, men ikke sterk nok for min del. De orginale AE mine lyser sterkere, så dermed blir det prøving av xenon-kit. Fant noen bilder av en fra USA som har fått montert xenon-kit i AE, å hvis det er det resultatet jeg får blir det viiirkelig bra! Link: http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=395074 Jeg har også bestilt GP THUNDER 5800K H8 XENONWHITE fra Canada. Legger ut bilder av det også når det måtte komme samt en liten review.
thord Skrevet Juni 20, 2011 Forfatter Skrevet Juni 20, 2011 Tja.. Først og fremst, lyset, det var fantastisk! Det var som en forbedret utgave av de nye bmw's AE. Bildene klarer ikke å få fram den klarheten som var i lyset, men gir et visst inntrykk. Så, jeg var helt i ekstase! Jeg monterte og skrudde, skjerte i dekslet for å få ledninge til å passe, og skrudde boksen fast. Noe som i seg selv tok sykt lang tid og laget mye irritasjon. Så da når jeg endelig var ferdig på den ene siden og var klar for å ta noen bilder, så satt jeg den i DRL modus og tok noen bilder, så var det på tide å ta med hovedlyset på samtidig. Hva skjedde da? Jo, AE blinket i ca 4-5 sekunder, så slo den seg av. Slik at det kun var hovedlyset som var lys i. Vet ikke om dette er noe som kan kodes inn? Men tviler, jeg ble i allefall veldig veldig skuffet. Så da er jeg back to start igjen. hmpf...
baremats91 Skrevet Juni 20, 2011 Skrevet Juni 20, 2011 kan hende det har blitt noe tull med styreenheten i lykta. på org pærer i parklys så er det vell rundt 5 watt, men når man da kobler på 55 watts pærer så kan det bli for mye for styreenheten i lykta og du får underspenning, er ikke helt sikker på dette, men kan si at det ikke går ann å kodes med BMW's eget diagnose/programmerings utstyr. da må du evt finne noe ettermarkeds programmerings utstyr å evt programmere selv
thord Skrevet Juni 20, 2011 Forfatter Skrevet Juni 20, 2011 Ja, det kan godt hende, var i allefall veldig kjedelig, og jeg tror ikke jeg gidder å tracke ned noe spesial utstyr for å få kodet pærene inn slik at de skal funke optimalt. Men men, verdt en forsøk. Men halogen pærene er vell på 35w eller?
thord Skrevet Juni 22, 2011 Forfatter Skrevet Juni 22, 2011 Liten update for de som bryr seg Jeg har snakket med dypvik-trading og får tilsett en 23w xenon-sett med wirefiks, så nå er troa tilbake igjen! Skal legge ut bilder så snart jeg har fått dem og satt dem på. Fikk også GP thunder 7800k i dag og prøvde dem, funket helt greit, ikke så sterk og hvit som jeg ønsket, men sikkert tilfredsstillende for mange. De kan selges for en billig penge hvis noen er interessert. Skriv her eller PM meg hvis du er interessert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå