Barca4Ever Skrevet Juni 16, 2011 Share Skrevet Juni 16, 2011 Hei... Er det noen andre som plages med støy på sin Dynavin radio...? Jeg sliter med litt støy, i tillegg til at så og si alle kanalene mister stereosignalet hele tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Juni 16, 2011 Share Skrevet Juni 16, 2011 Kva slags bil? Har du antenneforsterker? Er antenneforsterkeren tilkoblet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Barca4Ever Skrevet Juni 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2011 Har en E46 -03 facelift. Jeg har ikke motert antenneforsterker. På den originale spilleren (BusinessCD) så eksisterte det ikke støy i det hele tatt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Juni 16, 2011 Share Skrevet Juni 16, 2011 Du har antagligt antenneforsterker originalt. Ved bytte av spiller må du koble styrestrøm til denne. Viss ikkje får du selfølgeligt dårlig radio. Meir veit eg ikkje for øyeblikket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikdg Skrevet Juni 17, 2011 Share Skrevet Juni 17, 2011 på E39 er det ihvertfall sånn at den orginale antenne forsterkern får strøm fra spillern og når man bytter til dynavin så forsvinner den strømmen. Jeg kjøpte en Antenna Adapter Metra 40-VW53 på ebay etter tips fra Jeff på dynavinsolutions, det løste problemet mitt med dårlig radiosignaler. Har brukt amp signal kabelen fra dynavin spilleren men Jeff mente at det ville bli enda bedre signaler hvis jeg brukte en "red switched power wire in the harness" Lurer litt på hvilken kabel det er han mener, er det en kabel fra spilleren eller er det en som kommer ifra bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå