Joachim_M5 Skrevet Juni 17, 2011 Skrevet Juni 17, 2011 Har en 14 fots Bella som jeg ikke har tid til. Fenderlista mangler, og så må det lages nye plater til sete og rygg. Det er gjort på en time eller to med ei stikksag og ei stor finèrplate. Følger med fine skinnputer foran og bak. Påhengsmotoren er en 96mod 40hk mercury. Det er den som er årsaken til at jeg ikke gidder mer... Får ikke gnist på jævelen, og har nå bytta alt bortsett fra triggerføler og coilene.... Samt at ledningsnettet ser ut som et nedslagsfelt etter som tidligere eier har klipt, herja og kobla på egenhånd. Er nok helt kurant for noen som gidder å holde på, men jeg er som sagt dritlei, og skal holde meg til dekkrøyk heretter! Kan legge opp bilder hvis noen er interessert.... Vil i utgangspunktet ha 20000kr for den, ettersom dette hadde nok gått for rundt 40 hvis dritten hadde starta! Men er åpen for bud og eventuellt bytteforslag... Mvh Joachim
Joachim_M5 Skrevet Juni 17, 2011 Forfatter Skrevet Juni 17, 2011 Skal prøve å få ordna d ikveld, hvis jeg får trillstarta laptop'en...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå