WattisGirl Skrevet Juni 17, 2011 Skrevet Juni 17, 2011 Jeg lurer på noe.. Camsensoren på bilen min (318is E36) er gåen, så jeg måtte koble ut stikket å kjører nå i "nødmodus" , men da jeg koblet til den nye sensoren så ville ikke bilen starte i det hele tatt.. Hva kan jeg gjøre for at den skal starte ? Noen som vet? Kan jeg prøve å koble til en diagnosetest å slette feilkodene å prøve å se om den starter da ? :s Moderatoredit (S.Hafsmo): Endret topic for å inkludere spørsmål og biltype.
mbruer Skrevet Juni 17, 2011 Skrevet Juni 17, 2011 Koble fra batteriet en liten stund og prøv på nytt:) Sent from heaven!
2000Touring Skrevet Juni 17, 2011 Skrevet Juni 17, 2011 Kan'ke du lage en ordentlig overskrift når nu lager en ny trå'a?
WattisGirl Skrevet Juni 17, 2011 Forfatter Skrevet Juni 17, 2011 Jeg har prøvd å koble av batteriet å, men det hjalp ikke.. Å når jeg da koblet det på igjen så begynte jo vinduene mine å klikke, da ville de plutselig ikke opp :s
hao Skrevet Juni 18, 2011 Skrevet Juni 18, 2011 Jeg har prøvd å koble av batteriet å, men det hjalp ikke.. Å når jeg da koblet det på igjen så begynte jo vinduene mine å klikke, da ville de plutselig ikke opp :s Regner med at du lot det være frakoblet en stund. I alle fall 1 time
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå