Positiv Skrevet Juni 17, 2011 Skrevet Juni 17, 2011 Hei Ønsker og kjøpe en datasprut til min e28. Det må være bolt on, og om selger har kunskapen, tar jeg gjerne kjøreturen og får den montert inn og mappet. (Under forutsetning at selger bor på østlandet.) Her er motoren spruten skal monteres på. En 3.2l fra e23 Mvh Bent
TurboLag Skrevet Juni 17, 2011 Skrevet Juni 17, 2011 Kjøp deg et MegaSquirt, så kan jeg hjelpe til med montering.. Standalone med ny kabelmatte er å foretrekke da du slipper å klippe i et helt nett
Positiv Skrevet Juni 17, 2011 Forfatter Skrevet Juni 17, 2011 Det er notert TurboLag. Kommer tilbake når dataspruten er i hende. Takk. Ser det er flere MegaSquirt tilbud på ebay. Noen forslag til hva jeg trenger å kjøpe med link. Mvh Bent
TurboLag Skrevet Juni 17, 2011 Skrevet Juni 17, 2011 Skal du være mann kjøper du en Hall-giver, 6 LS1 coiler (evnt kjøpe et sett på 8 og ha 2 i reserve), og MS2 med MS3 expansion og pigtail plutselig ende med fullsekvensielt sprut og tenning på en M30 er vel ikke feil! sjekk ut www.diyautotune.com MS er ikke dyrt, og det funker bedre enn mye annet som koster mye mer..
Positiv Skrevet Juni 17, 2011 Forfatter Skrevet Juni 17, 2011 Hehe. Da dette er helt nytt for meg, sier det meg ingen ting hva du ramset opp. Men kan jo sende en forespørsel på det du nevner til firmaet du linket til. (Hall-giver, 6 LS1 coiler (evnt kjøpe et sett på 8 og ha 2 i reserve), og MS2 med MS3 expansion og pigtail.) Ellers andre ting som trengs. Mvh Bent
TurboLag Skrevet Juni 17, 2011 Skrevet Juni 17, 2011 USB->RS232 overgang som de selger der Trenger til mapping Så kan du dra innom Opel og kjøpe 2 stk veivsensor til Vectra tror jeg det var, så får du Hall-sensor både på veiva og kammen
Positiv Skrevet Juni 17, 2011 Forfatter Skrevet Juni 17, 2011 Greit, skal sende en forespørsel senere i dag. Sikker på at det ikke er flere ting som trengs, eller skulle det være alt. Mvh Bent
TurboLag Skrevet Juni 18, 2011 Skrevet Juni 18, 2011 assembled MS3, required pigtail, coils, usb-rs232 adapter, GM LSx coils, hall sensors.. skulle være alt det! regner med du har bredbåndslambda fra før siden du ser på datasprut?
Positiv Skrevet Juni 18, 2011 Forfatter Skrevet Juni 18, 2011 Ønsker fortsatt tilbud på et brukt datasprut system til en m30 motor. Så skulle noen ha et liggende, hør av deg. Mvh Bent
Positiv Skrevet Juli 26, 2011 Forfatter Skrevet Juli 26, 2011 Ønsker fortsatt alternativer. Da først og fremst et som har sittet på en e28. Mvh Bent
mropsahl Skrevet Juli 26, 2011 Skrevet Juli 26, 2011 Jeg kjenner en som bor på Flisa som kan gjøre hele jobben for deg og skaffe, lage delene og mappe den kjørbar. PM hvis du er interessert
Positiv Skrevet Juli 26, 2011 Forfatter Skrevet Juli 26, 2011 Han er en av to jeg har vært i kontakt med. Men ønsker flere alternativer. Mvh Bent
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå