Maximan Skrevet Januar 13, 2014 Skrevet Januar 13, 2014 Er mulig det står tidligere i tråden men jeg spør allikevel, skal du benke på 98 eller e85? Hvor mye forventer du å hente ut med 7175, 800 ish hp? Uansett så ser det bra ut, følger med fra sidelinjen
E30_Dale Skrevet Januar 18, 2014 Skrevet Januar 18, 2014 Dette blir sterkt som bare det. Blir hardt å være bakhjul nå
Oberland Skrevet Januar 27, 2014 Forfatter Skrevet Januar 27, 2014 Det blir på 98 ja. Er et lite stykke til nermeste E85 pumpe, å ser heller ikke det store poenget med E85.. Målet er 800hk i første omgang ja:) Tror det skal klare seg en stund:D Bakdekka skal få kjørt seg ja! Uten tvil:D Har vært 2 uker på ferie nå, så det har naturligvis ikke blitt gjort en dritt! Men jeg fikk svar på forespørselen min fra Quaife! Å det ser jo ganske greit ut..
Oberland Skrevet Januar 27, 2014 Forfatter Skrevet Januar 27, 2014 Hehe, må vel gange opp momentet i motoren med utvekslingen osv, men skulle være grei margin uansett ja:D
Oberland Skrevet April 22, 2014 Forfatter Skrevet April 22, 2014 Motor og alt turbo-tilbehør selges pga skal godkjenne bilen til gatebruk med en annen motor! (En artig en) Annonse på finn..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå