Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpte ei brukt automatkasse til min bmw,uten å sjekke opp om det var faktisk girkassen min som var gåen,det som hadde skjedd var att eine røre på oljekjølern hadde kommet høll i og kassa gjikk tørr for olje. men kjørte ikke bilen etter dette, så det gjikk bra og fylle på ny olje etter eg hadde fått byttet oljekjøler;) så selger derfor girkassen jeg kjøpte. bilen den hadde stått på hadde gått 157.000 km. så kassen er i tipptopp stand: ) Selges får samme pris som jeg ga. 7000kr.!

Bmw 523ia 1997 modell touring.!

• 2 weeks later...
Skrevet

A-en står vel bare for automat, altså en 520IA betyr bare en 520i med automatgir. Om jeg ikke tar feil?

Men siden han er interessert i en automatkasse så har han nok IA, men er nok ikke de samme kassene i de to bilene tror jeg. Kan jo eventuelt sjekke om delenummerene passer overens, har du delenr på kassen forestten?

Skrevet

Når jeg ser etter, kan det faktisk være automatkassen passer i en E46 om du har M52 motor. Når jeg sjekker delenr. på kassene i begge bilene så passer de overens om begge har følgende kasse: AUTOMATIC TRANSMISSION A5S325Z

Men jeg er ikke noe veldig god på det her med delenummere og slikt, men tenkte nå bare jeg skulle si det :P

• 2 weeks later...
Skrevet

Ja, I =bensin A= automat, er for tiden på sjøen så har sjelden nett og har ikke nret på kassen her, men skal legge det inn her så snart jeg kommer hjem! :)

Skrevet

Jeg prøvde meg på å montere automat kasse fra e36 i en e34 jeg hadde, alt passet, delenr etc. bortsett fra kontakten til el nettet..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...