oleee Skrevet Juni 18, 2011 Skrevet Juni 18, 2011 Kjøpte ei brukt automatkasse til min bmw,uten å sjekke opp om det var faktisk girkassen min som var gåen,det som hadde skjedd var att eine røre på oljekjølern hadde kommet høll i og kassa gjikk tørr for olje. men kjørte ikke bilen etter dette, så det gjikk bra og fylle på ny olje etter eg hadde fått byttet oljekjøler;) så selger derfor girkassen jeg kjøpte. bilen den hadde stått på hadde gått 157.000 km. så kassen er i tipptopp stand: ) Selges får samme pris som jeg ga. 7000kr.! Bmw 523ia 1997 modell touring.!
bollan Skrevet Juni 28, 2011 Skrevet Juni 28, 2011 Hei vet du om de er den samme kassen som på min e46 320i 2000 mod ?
oleee Skrevet Juli 9, 2011 Forfatter Skrevet Juli 9, 2011 men tviler igrunn, dette er på e39 touring.
karl92 Skrevet Juli 9, 2011 Skrevet Juli 9, 2011 A-en står vel bare for automat, altså en 520IA betyr bare en 520i med automatgir. Om jeg ikke tar feil? Men siden han er interessert i en automatkasse så har han nok IA, men er nok ikke de samme kassene i de to bilene tror jeg. Kan jo eventuelt sjekke om delenummerene passer overens, har du delenr på kassen forestten?
karl92 Skrevet Juli 9, 2011 Skrevet Juli 9, 2011 Når jeg ser etter, kan det faktisk være automatkassen passer i en E46 om du har M52 motor. Når jeg sjekker delenr. på kassene i begge bilene så passer de overens om begge har følgende kasse: AUTOMATIC TRANSMISSION A5S325Z Men jeg er ikke noe veldig god på det her med delenummere og slikt, men tenkte nå bare jeg skulle si det
oleee Skrevet Juli 19, 2011 Forfatter Skrevet Juli 19, 2011 Ja, I =bensin A= automat, er for tiden på sjøen så har sjelden nett og har ikke nret på kassen her, men skal legge det inn her så snart jeg kommer hjem!
Hawkon88 Skrevet Juli 20, 2011 Skrevet Juli 20, 2011 Jeg prøvde meg på å montere automat kasse fra e36 i en e34 jeg hadde, alt passet, delenr etc. bortsett fra kontakten til el nettet..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå