ISBjörn Skrevet Juni 18, 2011 Skrevet Juni 18, 2011 Følgende er av interesse: BMW E36 Coupe/Cab til nøds Touring. BMW E46 - alle typer og årganger BMW E39 - alle typer og årganger Krav: Norskbil, som er/har våre regga i Norge og uten gjeld/skyldige årsavgifter etc Pris: 0-25.000 for rett bil. Så dersom du har en sliten bil som tar opp plass så ta kontakt på PM. Kun i Rogaland og Agder Fylkene.
UFC Skrevet Juni 18, 2011 Skrevet Juni 18, 2011 Hei du:) Har en bil som står i hagen her. Bilen brukes til daglig bruk;) Det er en en bulk på høyresiden rett ved døra, som nesten er rettet ut, trenger bare sparkle litt, også har jeg byttet grillen, frontfanger (m3-helt ny) og panser som trenges å lakkere, lakken følger med. Lakk\grunning\klarlakk er kjøpt hos Knut Haraldsen for 1400 kr, til bilens farge. Info: 95% rustfri Årsavgift betalt EU-Ok i 1 år til (går gjennom lett igjen er jeg ganske sikker på) Bilen: KM: 175.000 1994 e36 Coupe 316i ALT annet funker som det skal Farge: Lilla rød. Bilen har fjernstyrt sentrallås. Alarm med startsperre. m3 speil. osv osv.. Gi beskjed om du er interesser;) 95366899
UFC Skrevet Juni 18, 2011 Skrevet Juni 18, 2011 Motoren tikker ikke eller noe som helst! Går som den akkurat skal! er en m43b16 motor. registerkjede:) Bilen starter med engang, ALLTID. God å kjøre! Brukes til daglig bruk:)
ISBjörn Skrevet Juni 18, 2011 Forfatter Skrevet Juni 18, 2011 takker for interessen, men er ikke helt det jeg så for meg lykke til med salget begge 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå