jojr Skrevet Juni 18, 2011 Share Skrevet Juni 18, 2011 Har satt på reservehjul bak og tenkte ikke på differanse på hjulene. Har orginalt 205/65-15 omkrets 203,42 På sommerhjul 235/40-18 omkrets 202,7 Er dette nok for at jeg kan ha ødelagt noe i bakaksel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BlueM Skrevet Juni 18, 2011 Share Skrevet Juni 18, 2011 Med mindre du har kjørt langt i høye hastigheter tviler jeg sterkt på at du har klart å ødelegge noe. Dessuten vil jeg anta at du kan få like stor forskjell i rulleomkrets om du kjører med lite luft i et hjul. Husk også at mange biler leveres med "trillebårhjul" som reserverhjul. Men det er nok ikke dumt å få på like hjul på begge sider så raskt som mulig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Juni 18, 2011 Share Skrevet Juni 18, 2011 Vil ikke ha noe spesielt å si, sålenge du holder deg i litt lavere hastigheter (under 80-90). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Juni 18, 2011 Share Skrevet Juni 18, 2011 har man ikke diffbrems har det ikke noe å si heller.. er kun diffbremsen som kan bli fort utslitt om du kjører mye og fort med feil omkrets på hjula.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå