Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann!

Før jeg begynner å mase på min overarbeidede onkel tenkte jeg å legge ut en forespørsel her om noen som kunne tenkt deg å tjent noen kjappe kr!

Bilen står i vennesla! Altså sørnorge. Nær Kristiansand. Så en Evt interessert burde bo på Sørlandet:)

Holder som sagt på med ett BMW e36 Seidl prosjekt og må kappe ut og sveise ny innmat i hjulbuene! Kappe får jeg til, men sveise er en annen sak=)

Noen her inne som er reser på å sveise? gjerne noen som har jobbet med ett Seidl prosjekt før?=)

Her er prosjekttråden med detaljert info over hva som må sveises på side 2. Innlegget fra BD racing! takk så mye til deg!=)

Helst noen fra sør som er litt mobile. Hvis ikke må jeg ordne prøveskilter eller lignende=)

Ta kontakt! Gjerne ring/sms: 90 75 35 08.

PROSJEKTTRÅDEN:

viewtopic.php?f=11&t=191389

Skrevet

fett! har han prøvd seg på noe lignende?=) hvor mye vil han/du ta for dette oppdraget tror du?=) Kappe ut og sveise 2 hjulbuer?=)

svar meg gjerne på sms fremover om du ve: 90 75 35 08

Skrevet

tror ikke han er så dyr forsåvidt :) han syns bare det er morro å jobbe med det. spesielt på et sånn her prosjekt.

han har bytta kanaler noen ganger hvertfall, bue er forsåvidt ikke så veldig vansklig å tidskrevende heller

Skrevet

nei iflg. BD racing var det en smal sak=)

Når kunne du snakka med han og avtalt?=) Gi meg gjerne ett prisforslag eller kom opp en tur å se=) Kan spandere bensin!=) hehe=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...