MadSilence Skrevet Juni 18, 2011 Skrevet Juni 18, 2011 Heisann! Før jeg begynner å mase på min overarbeidede onkel tenkte jeg å legge ut en forespørsel her om noen som kunne tenkt deg å tjent noen kjappe kr! Bilen står i vennesla! Altså sørnorge. Nær Kristiansand. Så en Evt interessert burde bo på Sørlandet:) Holder som sagt på med ett BMW e36 Seidl prosjekt og må kappe ut og sveise ny innmat i hjulbuene! Kappe får jeg til, men sveise er en annen sak=) Noen her inne som er reser på å sveise? gjerne noen som har jobbet med ett Seidl prosjekt før?=) Her er prosjekttråden med detaljert info over hva som må sveises på side 2. Innlegget fra BD racing! takk så mye til deg!=) Helst noen fra sør som er litt mobile. Hvis ikke må jeg ordne prøveskilter eller lignende=) Ta kontakt! Gjerne ring/sms: 90 75 35 08. PROSJEKTTRÅDEN: viewtopic.php?f=11&t=191389
MadSilence Skrevet Juni 18, 2011 Forfatter Skrevet Juni 18, 2011 Vænnesla. Aka vennesla:) u know where?
MadSilence Skrevet Juni 19, 2011 Forfatter Skrevet Juni 19, 2011 NAIS! Har du sveiser du kan dra med deg?=) har du gjort lignende før?=) Så du prosjekttråden?=) Bildene fra BD Racing?=)
bmw530i Skrevet Juni 19, 2011 Skrevet Juni 19, 2011 så prosjekttråden, ser tøft ut dette har en kamerat som er en kløpper på sveising, han sveiser i blinde..
MadSilence Skrevet Juni 19, 2011 Forfatter Skrevet Juni 19, 2011 fett! har han prøvd seg på noe lignende?=) hvor mye vil han/du ta for dette oppdraget tror du?=) Kappe ut og sveise 2 hjulbuer?=) svar meg gjerne på sms fremover om du ve: 90 75 35 08
bmw530i Skrevet Juni 19, 2011 Skrevet Juni 19, 2011 tror ikke han er så dyr forsåvidt han syns bare det er morro å jobbe med det. spesielt på et sånn her prosjekt. han har bytta kanaler noen ganger hvertfall, bue er forsåvidt ikke så veldig vansklig å tidskrevende heller
MadSilence Skrevet Juni 19, 2011 Forfatter Skrevet Juni 19, 2011 nei iflg. BD racing var det en smal sak=) Når kunne du snakka med han og avtalt?=) Gi meg gjerne ett prisforslag eller kom opp en tur å se=) Kan spandere bensin!=) hehe=)
bmw530i Skrevet Juni 19, 2011 Skrevet Juni 19, 2011 skal høre med han jeg er hjemme om litt over 1 uke, er på ferie i sweden for øyeblikket
MadSilence Skrevet Juni 20, 2011 Forfatter Skrevet Juni 20, 2011 såpass ja=) men den er grei vettu!!=)==)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå