M|Fjeld Skrevet Juni 19, 2011 Share Skrevet Juni 19, 2011 Tatt med mobilkamera, så elendig kvalitet! Men det for duge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Juni 19, 2011 Share Skrevet Juni 19, 2011 Skulle virkelig ønske jeg var der Venter i spenning på bilder fra dagens event. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-A Skrevet Juni 19, 2011 Share Skrevet Juni 19, 2011 mye nydelige biler! hvem har den gråe e30n med s38 turbo? noen info om den ett sted? tøff den wenås bilen med 2jz også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lienback Skrevet Juni 19, 2011 Share Skrevet Juni 19, 2011 Finnes det noen filmer av den bmwen med 2jz-motoren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Juni 19, 2011 Share Skrevet Juni 19, 2011 Der var jaggu gammle bilen også Den hvite M3`en med M stripene Brukt mange timer på den der gitt . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_anders Skrevet Juni 19, 2011 Share Skrevet Juni 19, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders_w Skrevet Juni 19, 2011 Share Skrevet Juni 19, 2011 Dårlig med film av 2jz bilen gitt... Første turen i Helga etter bygging! Dukker vel opp no etterhvert;) Mått avbryte banekjøringa etter 7 runder da vektskiva på Veiva gikk i tusen knas å slo i stykker viftereim strammern...;( Noen med fler bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thorbis Skrevet Juni 19, 2011 Share Skrevet Juni 19, 2011 Dårlig med film av 2jz bilen gitt... Første turen iHelga etter bygging! Dukker vel opp no etterhvert;) Mått avbryte banekjøringa etter 7 runder da vektskiva på Veiva gikk i tusen knas å slo i stykker viftereim strammern...;( Noen med fler bilder? specs på motorn da anders? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders_w Skrevet Juni 19, 2011 Share Skrevet Juni 19, 2011 503whp hittil;) Specliste dukker vel opp i en prosjekttråd Når jeg får tid;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thorbis Skrevet Juni 19, 2011 Share Skrevet Juni 19, 2011 nice. gikk nesten for samme selv, men endte på M igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Juni 19, 2011 Share Skrevet Juni 19, 2011 Åssen farge er det på den lilla m3'n? helvette så feit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-A Skrevet Juni 19, 2011 Share Skrevet Juni 19, 2011 den lilla m3n har samme farge som min gamle. daytona violet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Juni 20, 2011 Share Skrevet Juni 20, 2011 den lilla m3n har samme farge som min gamle. daytona violet. ok, syns den likna fælt råfin. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z1 Skrevet Juni 20, 2011 Share Skrevet Juni 20, 2011 Den lilla M3"n er min og er til salgs for høyeste bud til den som har penger . Og jeg vet den ikke er gull. Men den er rustfri og i bra stand . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_anders Skrevet Juni 20, 2011 Share Skrevet Juni 20, 2011 Dårlig med film av 2jz bilen gitt... Første turen iHelga etter bygging! Dukker vel opp no etterhvert;) Mått avbryte banekjøringa etter 7 runder da vektskiva på Veiva gikk i tusen knas å slo i stykker viftereim strammern...;( Noen med fler bilder? Er ganske dårlige de originale svingningsdemperne der. Men er mye fine å få kjøpt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå