kenneth2861 Skrevet Juni 19, 2011 Share Skrevet Juni 19, 2011 hei, noen her som har peiling på om det er vanskelig og bytte ut orginal høytalere i min bil? må jeg av med dørpanel og det som er? eller om det er noen andre som har noen gode løsninger for og få bedre lyd i en slik bil, enkelt og greit? har fast montert cd spiller som jeg ikke kan bytte ut selv. derfor jeg vil bytte ut orginal høytalere i bilen. di begjynner og bli noe slitt. og vil gjøre dette enklest og billigest mulig:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirik845 Skrevet Juni 19, 2011 Share Skrevet Juni 19, 2011 vis du bare bytter høytalere så får du ikke bedre lyd da business cd spiller har for liten effekt til å drive andre høytalere. alstå er det business cd spillern som er det svakeste leddet. bytt ut denne. er ikke vanskelig å bytte ut cd spiller og høytalere i e46. cd spillern tar du bare opp lista over så kommer du til skruene. ta lista over hanskerommet først. kjøp dynavin eller huligan ( skrive feil) så du ikke ødelegger hele utseende i bilen.. og bytte høytalere er ikke vanskelig men ja du må av med dørtrekket da. men kjøp noen høytalere som er pug and play så du slepper å gå fra 6,25 til 5,25 tom. men bytt cd spiller først da det gir størst effekt da høyttalerne ikke er så dårlig som du trur bare de får litt mere effekt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenneth2861 Skrevet Juni 19, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2011 ok:) ville bare ha byttet di ut for er egentlig grei nok lyd for mitt bruk, er bare det at di som har hatt bilen før meg har spilt litt for høyt så di er sprengt hehe. og det er ikke særlig fin lyd:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirik845 Skrevet Juni 19, 2011 Share Skrevet Juni 19, 2011 ja men vis du bytter de ut uten og bytte cd spiller blir lyden dårligere fordi business spiller er drit dårlig.. audiosystem har et sett som skal være pug and play til e46. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå