niberlin Skrevet Juni 19, 2011 Skrevet Juni 19, 2011 Hei! Har en 318 touring som jeg selger enten som delebil eller løse deler ifra. Motor er gåen, men girkasse er ok (litt dårlig synk i førstegir) kmstand på bilen er 170 000 Har elektronisk klima.
niberlin Skrevet Juni 26, 2011 Forfatter Skrevet Juni 26, 2011 bump Vrakes så snart jeg har fått tatt ut girkasse
erl1d Skrevet Juni 26, 2011 Skrevet Juni 26, 2011 Fungerer vifta til AC som sitter foran radiatoren? Er det utgaven med 10 blader og vil du selge denne?
Stian Børresen Skrevet Juni 28, 2011 Skrevet Juni 28, 2011 Hva er det som feiler motoren? Har du bilder av noe interiør etc? Hvordan er grøftlys og tilhørende bryter/ledningsnett til dette?
niberlin Skrevet Juni 30, 2011 Forfatter Skrevet Juni 30, 2011 Motoren har gåen vannpumpe,er kjørt varm og har mulig gåen topp. Bilde av interiøret har jeg ikke per nå, men det kan jeg fikse i morgen. Grøftelys er solgt til en herremann her på forumet. Bilen kan også selges som delebil for 2-3000kr komplett når jeg har fått tatt ut girkassen. Da følger det med girkasse som er defekt i førstegiret samt en hel del løse deler.
niberlin Skrevet Juni 30, 2011 Forfatter Skrevet Juni 30, 2011 Som du ser på bildet, så er dessverre ene railen ødelagt etter at bilen ble brøytet ned i vinter.
niberlin Skrevet Juli 3, 2011 Forfatter Skrevet Juli 3, 2011 Enda masse bra deler. Det som er solgt/brukt selv er : -panser -frontfanger -bakluke -spredere (ikke betalt enda) -motstand til vifte (ikke betalt enda) -blinklys venstre (ikke betalt enda) -girkasse -seter i skinn (har stoffseter liggende) -speil(har et sett til i dårlig stand) -tre eikers ratt -tannstag (ikke betalt enda) Bilen blir hugget så snart girkassen er tatt ut om ingen andre vil ha den. Bud over 1500 kr. Står i Lofoten og må hentes. Ikke kjørbar
Stian Børresen Skrevet Juli 7, 2011 Skrevet Juli 7, 2011 Hei, har du et nr jeg kan nå deg på? Send meg en sms på det nr du får tilsendt på PM:) Kan være intressert i noe deler, er i Bø i vesterålen noen dager til så kan evt møtes/hente.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå