Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

skulle ut og fyre opp børsa idag men her var d ikke mye som skjedde.. starter går, samt alle reimer men virker ikke som motor er med, ingen motstand!

kan det være innslag på startern?? noen tips fra dere her..

Skrevet

Er nok ikkje starteren siden du ser at motor sviver. Men det kan høres slik ut viss startsperra tuller. Prøv å lås bilen og lås den opp igjen. Det funka på min forrige bil. (E39 520)

Skrevet

Hvis den er helt "død" når du vrir om kjinner....og du hører at bensinpumpa starter og går....ville jeg holdt en knapp på veivakselsensor....ca tusenlappen og lett å skifte. Men sjekk også bensinpumpa om du er usikker.

Skrevet

Du sier at starteren og alle reimer går, så da går motoren rundt.

Det jeg tipper er at du har flyttet en kald bil noen meter, og så stoppet den igjen. Det som skjer da er at motoren blir rå. Da vil det høres ut som om det ikke er noe kompresjon i motoren.

For å få den igang igjen så trykker du gassen i bunn og kinner på tenninga til den starter. Kan ta tid, men det funker.

Skrevet

Høres ut som et e34 problem....Kam sensor , så starter den men høres ut som den går på kålerabistappe. Kaldstart for å flytte og vanskelig start etterpå , indikerer nok noe mer enn bare rå motor. Veiv sensor gåen = null start. Bilen skal ikke gå med død sensor..

Skrevet

Tror jeg ingenting på. Den sperrer for bensintilførsel...går rett i kannister'n samt at den nekter pluggene å gi gnist. (veivsensor'n)

Skrevet
Høres ut som et e34 problem....Kam sensor , så starter den men høres ut som den går på kålerabistappe. Kaldstart for å flytte og vanskelig start etterpå , indikerer nok noe mer enn bare rå motor. Veiv sensor gåen = null start. Bilen skal ikke gå med død sensor..

Han skriver jo at det ikke er noe motstand i motor når han prøver å starte. Typisk tegn på rå motor når det høres ut som det ikke er noe komp.

Skrevet
Tror jeg ingenting på. Den sperrer for bensintilførsel...går rett i kannister'n samt at den nekter pluggene å gi gnist. (veivsensor'n)

Tro hva du vil :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...