turbo1991 Skrevet Juni 19, 2011 Share Skrevet Juni 19, 2011 Trenger dekselet jeg mangler i framfangeren, GS klarte vist nok ikke å finne ut hvor man kunne bestille delen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet Juni 19, 2011 Share Skrevet Juni 19, 2011 Merkelig. En kompis bestilte et sånt deksel på GS for et par år siden Du har sjekket med Koed og Schmiedmann også? Har et rødt deksel på førersiden dersom du vil ha et i reserve der hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spankus Skrevet Juni 19, 2011 Share Skrevet Juni 19, 2011 min kamerat kjøpte ett slikt deksel til akkurat denne typen frontfanger for 3-4 måneder siden, det var hos GS bildeler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spankus Skrevet Juni 19, 2011 Share Skrevet Juni 19, 2011 min kamerat kjøpte ett slikt deksel til akkurat denne typen frontfanger for 3-4 måneder siden, det var hos GS bildeler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet Juni 19, 2011 Share Skrevet Juni 19, 2011 sjekket gs nå. og de har tydeligvis et på lager til høyre side, så rart de ikke fant det hehe. edit: hmm plutselig var det 0 på lager når eg lastet siden på nytt. sjekk ut nr 9 på denne siden: http://nettbutikk.gsbildeler.no/index.p ... 2V2U1V1Q30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo1991 Skrevet Juni 19, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2011 min kamerat kjøpte ett slikt deksel til akkurat denne typen frontfanger for 3-4 måneder siden, det var hos GS bildeler. Hvilken av GS butikkene var det han bestilte hos___ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå