jojr Skrevet Juni 19, 2011 Skrevet Juni 19, 2011 Kablene går fra vindusluka og inn i taket og kommer ut igjen og ned langs bakluka, går den bare inn i sløyfe i taket eller er de koblet til noe der inne. Kan jeg eventuelt se noe om jeg tar av taktrekket inni bilen
killarinc Skrevet Juni 19, 2011 Skrevet Juni 19, 2011 Du kan ta ut høytalerne så ser du dem Tror de bare gikk i sløyfe så vidt jeg husker
kabeldeigen Skrevet Juni 19, 2011 Skrevet Juni 19, 2011 Noen sier at de er koblet med en plugg under taktrekket, mens andre sier de går fra bakluke, inn i taket og helt frem til dashbordet. Ring gamle OS bildeler, er en kar der som kan dette med e39
killarinc Skrevet Juni 20, 2011 Skrevet Juni 20, 2011 Jeg så ingen kontakt eller sammenkobling. Gikk bare rett over, men er kansje forskjellig fra modell til modell.
jojr Skrevet Juni 20, 2011 Forfatter Skrevet Juni 20, 2011 alle sammen går inn og videre frem på min ja, det var brudd på 6 ledninger, så fikk tilbake litt lys men bremselyset i vinduet fikk jeg ikke til å funke igjen. det lyser når jeg putter det rett på batteriet. Når jeg tok av all plast og lister på bakluka forstod jeg hvorfor det ruster litt bak der. utrolig mye møkk og fukt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå