Thejan92 Skrevet Juni 19, 2011 Skrevet Juni 19, 2011 Hei, eg er ute ette diversse deler til min E39 touring! vindusvisker til bagasjeromsluken og orginal tlf med beholder. og koppholdere fremme og bak , eventuelt front lykter angel eyes eller klare glass, og ute etter orginal spiller og nederste delen med volume knappen og cd veksleren baki og meir skal ha det meste innen ekstra utstyr på bilen. hengerfeste er og intrisangt! mest intrisert i avtagbart. Bilder og pris er intrisangt og når dere sender PM og legger inn et inlegg !
ErikShamirian Skrevet Juni 20, 2011 Skrevet Juni 20, 2011 Har en FULLSTAPTE utstyrsbombe 520 touring til salgs vis du er intressert bilen er kjørt 270 000 km har byttet mye nytt på bilen nesten heile understelle er nytt, pluss det er ORIGINALE nye bremser framme og bak, og det følger med nye fram bremser også ORIGINAL.. her har du alt av deler du trenger ++++++ du får med 2 sett med dekk og felg også.. som eks, 19 toms breyton magic felger til over 20 000 kroner.. trenger kun lakk er ferdig pusset.. original navi system, cruise controll, multi ratt, regnsensor, cd veksler, senket med m5 fanger og carbon lippe, proff sotete ruter sports stoler++++++ hørres det ut som noe for deg så kan du gi meg et lyd på 99 41 41 26
Appelgren Skrevet Juni 20, 2011 Skrevet Juni 20, 2011 Har org radio m cd-spiller. Men husker ikkke om cd-spiller funker, tror den kødda til for meg når jeg brukte den, kommer fra en 97 mod. Du kan få begge delene for 300kr..
Thejan92 Skrevet Juni 20, 2011 Forfatter Skrevet Juni 20, 2011 Har en FULLSTAPTE utstyrsbombe 520 touring til salgs vis du er intressert bilen er kjørt 270 000 km har byttet mye nytt på bilen nesten heile understelle er nytt, pluss det er ORIGINALE nye bremser framme og bak, og det følger med nye fram bremser også ORIGINAL.. her har du alt av deler du trenger ++++++ du får med 2 sett med dekk og felg også.. som eks, 19 toms breyton magic felger til over 20 000 kroner.. trenger kun lakk er ferdig pusset.. original navi system, cruise controll, multi ratt, regnsensor, cd veksler, senket med m5 fanger og carbon lippe, proff sotete ruter sports stoler++++++ hørres det ut som noe for deg så kan du gi meg et lyd på 99 41 41 26 hørest intrisangt ut men Pris er intrisangt og? eg har allerede 2 biler på tunet, og holder på å pusse opp E39 som eg har, står ribbet og blir lakkert og eg har alt av skinn intrijør og det eg trenger, er bere noen små detaljer eg er ute etter no for å få komplett bil. men er intrisert men pris? eventuelt bilder på Janlandro@live.no
Thejan92 Skrevet Juni 20, 2011 Forfatter Skrevet Juni 20, 2011 Har org radio m cd-spiller. Men husker ikkke om cd-spiller funker, tror den kødda til for meg når jeg brukte den, kommer fra en 97 mod. Du kan få begge delene for 300kr.. Hei, nederste delen fungere? er den eg trenger egentlig.
Chad Skrevet Juni 20, 2011 Skrevet Juni 20, 2011 Hvis du fremdeles trenger radio/cd spiller + den nederste delen, så har jeg begge liggene, begge fungerer tipp topp og er helt fine
Appelgren Skrevet Juni 21, 2011 Skrevet Juni 21, 2011 som sagt, 200 kr , men cd-spillerern tror jeg ikke funka
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå