Kristian91 Skrevet Juni 19, 2011 Share Skrevet Juni 19, 2011 Min andre bil jeg var å henta i mai, må si meg meget godt fornøyd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cube Skrevet Juni 19, 2011 Share Skrevet Juni 19, 2011 Nydelig bil Kristian! gleder meg til å se den "live" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian91 Skrevet Juni 19, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2011 Takker;) blir i begynnelsen av juli Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Juni 19, 2011 Share Skrevet Juni 19, 2011 Wow! Pen bil Carlhaakon sin gamle? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maloi Skrevet Juni 19, 2011 Share Skrevet Juni 19, 2011 Cube: du er ivrig og nøye på den bilen din.. så den akkurat var inne til lakking av bakskjerm! Kan det være din M3 jeg så utenfor inngangen til Trondsen Auto/Autolakk denne uken? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian91 Skrevet Juni 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2011 Takker, ja carl haakon sin gamle:) Har ikke fått tatt skikkelige biler enda, men det kommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Juli 1, 2011 Share Skrevet Juli 1, 2011 Meget pen bil du har fått deg ja, må si jeg savner denne nå. bytta tilbake til svart grill? fått lapper i posten enda ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå