Chad Skrevet Juni 20, 2011 Share Skrevet Juni 20, 2011 Heisann! Jeg har en e39 sedan,520 98' model som jeg tenkte å gjøre en liiten ting med eksosen. Jeg tenkte å fjerne den siste mufleren å erstatte den med et dobbelt utløp istedenfor, gjør dette kun for utsende og litt lyd, skal kanskje oppgradere med effekt anlegg i en senere tid, ting jeg bør tenke over, evt måle, sjekke før jeg kjøper potta og bare kapper av muffleren? Tips og triks hadde vært kanon, har aldri lekt bak i rompa på bilen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Juni 20, 2011 Share Skrevet Juni 20, 2011 Kjøp en som er tilpassa til din bil, slipper du å lage no egne skjøter fester osv. så mitt råd er, kjøp en som er bolt on, og helst scorpion Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chad Skrevet Juni 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2011 Kjøp en som er tilpassa til din bil, slipper du å lage no egne skjøter fester osv.så mitt råd er, kjøp en som er bolt on, og helst scorpion Tilpassa min bil vil si å stikke bort på bavaria å finne noe som i 6000 kroner for en bakdel ? Eller fins det noe enklere som f.eks gs bildeler -> regnr.. ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KalMar Skrevet Juni 20, 2011 Share Skrevet Juni 20, 2011 gsbildeler, koed og schmiedmann f. eks. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå